Na het eerste contact via de email of per telefoon plannen we een intake/kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek bespreken we waar je tegenaan loopt en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Het kennismakingsgesprek is kosteloos en geheel vrijblijvend en duurt 1,5 tot 2 uren.

Vervolgens wordt er een offerte gemaakt, met daarin een samenvatting van het gesprek, de gemaakte afspraken en een prijsopgave (alleen van toepassing bij particuliere klanten).

Vervolgens stel ik een persoonlijk plan van aanpak op met daarin al je wensen en doelen. Ook breng ik je sterke en zwakke executieve functies in kaart doormiddel van een vragenlijst. Met de uitkomst van de vragenlijst gaan we aan de slag tijdens de opruimsessies.

Tijdens het opruimen en organiseren, coach en begeleid ik jou in het maken van keuzes. Jij beslist wat blijft en weggaat. Daarnaast gaan we opzoek naar organisatiesystemen die bij jou passen.

Na iedere opruimsessie evalueren we, zodat we vasthouden wat werkt en aanpassen wat niet werkt.

Een opruimsessie duurt minimaal 2 uren.