Als Professional Organizer maak ik gebruik van een uurtarief en bied ik een aantal verschillende pakketten aan. Mijn uurtarief voor particuliere klanten en mensen met een pgb bedraagt €54,- . Beide inclusief 21% btw.

 

Bij de prijs inbegrepen is:

  • een geheel vrijblijvende intake-/kennismakingsgesprek
  • kleine organizingmaterialen
  • reiskosten tot 20 kilometer (enkele reis), daarboven €0,19 cent per kilometer
  • 2 maanden email- en/of whatsapp-coaching tijdens kantooruren (bij afname vanaf 6 uren)

 Quickscan Pakket:

Wil je je huis of een ruimte in je huis opruimen, maar weet je niet waar je moet beginnen? Dan kun je gebruik maken van ‘Het Quickscan pakket’. Ik kom twee uren bij je langs en zet samen met jou een plan op dat je zelf uit kunt voeren. Daarnaast geef ik allemaal praktische tips en kijk ik of er genoeg opbergruimte is of dat er te veel spullen zijn. Op deze manier kun je zelf aan de slag met een goed opruimplan. Dit pakket bied ik je aan voor €100,- inclusief 21% btw.

Een goed begin is het halve werk Pakket:

Wanneer je als een berg opkijkt tegen het opruimen van je huis of een bepaalde ruimte en je niet weet waar je moet beginnen? Dan is ‘Een goed begin is het halve werk Pakket’ misschien iets voor jou. Ik kom drie uren bij je langs om het opruimen in gang te zetten en kom met praktische tips waar je zelf mee aan de slag kunt. Daarnaast zet ik samen met jou een opruimplan op zodat je het opruimen zelf af kunt maken. Dit pakket bied ik je aan voor €194,40 inclusief 21% btw. Dit betekent een korting van 10% op het normale uurtarief. Daarnaast kun je gebruik maken van 1 maand email- en/of whatsapp-coaching tijdens kantooruren.